ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
1. Світлота – це:
а) психологічне сприйняття яскравості випромінювання, відбивання або поглинання світла речовиною, матеріальним середовищем або поверхнею предмета;
б) якісна суб'єктивна характеристика кольору, що сприймається через відчуття;
в) друга якісна суб'єктивна характеристика кольору, що визначається інтенсивністю відчуття колірного тону.
2. Про що йде мова: «1. У мовах народів різних географічних зон багатство назв окремих кольорів різне. Мова відбиває побут народу та його середовища. Мова пов'язана з виживанням і поширенням знань. 2. Знаючи назву, швидше бачиш відтінок або колір»
а) предметний колір;
б) кольорові назви предметів;
в) географія та мовні язикові форми кольору.
3. Про який філософський аспект кольору йде мова: «На відстані більше довжини людської руки – це єдиний спосіб сприйняття світу. На відстані менше людської руки, що дає можливість дотику, сприйняття світу здійснюється через дотик»
а) через колір ми сприймаємо форми і простір;
б) у природі немає нескінченного кольору;
в) колір – це ілюзія, створена і сприймана оком і мозком конкретної людини.
4. Про що йде мова: «Два зразки можуть бути однаковими за кольором при різних спектральних коефіцієнтах відбивання та спектральних густинах потужності. Тобто, колір не пов'язаний однозначно зі спектральним складом»
а) одночасний колірний контраст;
б) явище послідовного образа;
в)явище послідовного колірного контрасту.
5. До фокусуючих елементів зорового апарату людини належать:
а) роговиця, зіниця, хрусталик, склоподібне тіло;
б) палички, колбочки;
в) пігменти.
6. Адаптація це:
а) частота, що забезпечує безперервне зорове сприйняття переривчастих сигналів;
б) властивість зорової системи зберігати стан спокою або роботи протягом деякого часу після початку або припинення світлового сигналу;
в) процес пристосування ока до зміни умов освітлення.
7. Хто створив перший колориметр:
а) Томас Юнг;
б) Кеніг і Дітерічі;
в) Масквел.
8. Суб'єктивна яскравість – це:
а) показник, що стимул сприймається або червоним, або жовтогарячим, або жовтим, або зеленим, або синім, або пурпурним (або як «суміш» сусідніх пар з даного переліку) кольором;
б) атрибут зорового відчуття, відповідно до якого область перегляду сприймається як випускає більшу або меншу кількість світла;
в) повнота кольору деякої області, оціненої відносно суб'єктивної яскравості однаково освітленого білого (високо прозорого) об'єкта.
9. Про який ефект (явище) сприйняття кольору при різних рівнях яскравості йде мова: «При зміні яскравості можуть змінюватися співвідношення світлот різних кольорів»
а) явище Бецольда–Брюкке;
б) явища Бецольда;
в) ефект Пуркіне.
10. Людина, у якої працюють усі три приймачі колірного зору – це:
а) дихромат;
б) трихромат;
в) монохромат.
11. Відтворення кольору в результаті оптичного змішання випромінювань базових кольорів – це:
а) автотипний;
б) субтрактивний;
в) адитивний.
12. Про який тип синтезу кольорів йде мова: «Він заснований на уявленнях теорії колірного зору. Для синтезу необхідно три випромінювання, одне з яких найбільшою мірою дратує синєчутливі рецептори, інше – зеленочутливі та третє – червоночутливі»
а) автотипний;
б) субтрактивний;
в) адитивний.
13. Колірне рівняння – це:
а) визначається співвідношенням кількостей трьох основних кольорів, у яких вони відтворюють даний колір;
б) рівняння, що вказує на рівність кольору з кольором оптичної суміші інших кольорів, узятих у визначеній пропорції;
в) відносні величини координат.
14. Про який закон Грасмана йде мова: «При безперервній зміні випромінювання колір змінюється також безперервно»
а) тривімірності;
б) непреривності;
в) адитивності.
15. Про яку схему вимірювання спектрів йде мова: «Перед приймачем поміщають шар речовини, поглинання якого вимірюється»
а) відбивання;
б) поглинання;
в) випромінювання.
16. Монохроматори – це:
а) прилади, що дозволяють вимірювати потужності виділених ділянок;
б) прилади для реєстрації спектру;
в) прилади для отримання спектру та виділення вузьких спектральних ділянок.
17. Диспергуючі системи бувать:
а) візуальними і об'єктивними;
б) призматичні, дифракційні і інтерференційні прилади;
в) спектральні (дисперсійні), відбивні, поляризаційні.
18. Про яке стандартне випромінювання йде мова: «Випромінювання повного випромінювача при абсолютній температурі 2856 К»
а) стандартне випромінювання D65;
б) стандартні випромінюванні В и С;
в) стандартне випромінювання А.
19. Оптична схема, якого приладу наведено: «Освітлювач 1 (лампа Л, конденсор К) створює рівномірну освітленість у площині щілини Щ1 яка є вторинним джерелом світла з однаковою на всій площі яскравістю. Передній коліматор 2 необхідний для створення паралельного пучка променів. Щілина Щ1 знаходиться у фокусі об'єктиву О1 коліматора і тому проектується на диспергуючий пристрій 3 паралельним пучком. Внаслідок цього монохроматичні промені однакових кольорів, що виходять з диспергуючого пристрою, є також паралельними…»
а) спектрографу;
б) монохроматору;
в) спектрофотометру.
20. Про яке стандартне джерело світла МКО йде мова: «Відтворюються стандартним джерелом А у комбінації з фільтрами, що складаються з двох шарів розчинів В1, В2 і С1, С2 відповідно товщиною 1 см кожний, що заповнюють дві половини плоско паралельної кювети з безбарвного оптичного скла»
а) стандартне джерело D65;
б) стандартні джерело В и С;
в) стандартне джерело А.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Джадд Д., Вышецки Г. Цвет в науке и технике: Пер. с англ. – М.: Изд-во «Мир», 1978. – 592 с.
2. Хант Р.В.Г. Цветовоспроизведение: Пер. с англ. – Санкт-Петербург, 2004. – 888 с.
3. Стефанов С., Тихонов В. Цвет ready-made или Теория и практика цвета. – М.: РепроЦЕНТР М, 2005. – 320 с.
4. Киппхан Г. Энциклопедия по печатным средствам информации. Технологии и способы производства. – М.: МГУП, 2003. – 1280 с.
5. Агостон Ж. Теория цвета и ее применение в исскустве и дизайне: Пер. с англ. – М.: Мир, 1982. – 184 с.
6. Домасев М.В., Гнатюк С.П. Цвет, управление цветом, цветовые расчеты и измерения. – Спб.: Питер, 2009. – 224 с.
7. http://www.2RuPrint.Ru
8. http://www.dic.academic.ru
9. http://www.ukr-print.net
Дата добавления: 2021-01-11; просмотров: 378;